Opel Astra BiTurbo

Opel Astra BiTurbo

- in Auto
1075
Komentáre vypnuté na Opel Astra BiTurbo

Opel-Astra-Biturbo

Nemecká automobilka Opel predstavila Astru BiTurbo, ktorá by mala zaujať predovšetkým motoristov, ktorí radi pritlačia nohu na plyn a očakávajú slušnú dynamiku.

Už pri pohľade na interiér Vás upútajú krásne športové sedadlá, ktoré však nielen dobre vyzerajú, ale dobre sa v nich aj sedí. Počas jazdy sa môžete teda pohodlne oprieť a nič viac ku komfortu nebudete potrebovať.

Športovosti dokonale nahráva aj farba v interiéri, kde čierna je pretkávaná s červenou niťou. Všetko pôsobí dokonale, čo je však ešte lepšie, aj Vy sa cítite akosi dokonalejšie. Čo však zaostáva za očakávaním, tak to je azda len stredová konzola. Hádam by ste nespočítali to množstvo tlačidiel, ktoré tu nájdete. Na jednej strane viete, že sú tu tlačidlá hádam na všetko, no na druhej strane je takmer nemožné orientovať sa v nich počas jazdy. Na všetko si však zvyknete a po čase, keď budete vykonávať rovnaké úkony, už budete vedieť, kde sa približne čo nachádza. Tak či onak, poviete si, že ste sa stretli už aj s lepším ovládaním.

Astra je perfektný spoločník na dlhšie trasy alebo na cesty mimo mesta. Určite nie je vhodným spoločníkom na nákupy do centra. Veľa závisí od výberu motora, pričom diesel je dosť nevhodný práve na jazdu mestom. Horšie je ale na tom predný nárazník, ktorý sa Vám pravdepodobne sem-tam podarí „ťuknúť“ o retardér, vyvýšené miesto na ceste či prudký sklon z podzemnej garáže.

Veľmi príjemný je najmä motor a ticho, ktoré máte vďaka dokonalému odhlučneniu v kabíne. Tvári sa, akoby mu nerobilo problém zrýchliť aj na vyšších otáčkach, kedy mnohé autá strácajú výkon. Obávať sa tak nemusíte pri predbiehaní, kedy stačí pritlačiť nohu na plyn. Keďže je to však športovo ladené auto, nachádza sa tu aj športový podvozok, ktorý pri prejazde nerovnou cestou rozhodne nepoteší Vašu posádku a možno zhodíte aj “nejaké to kilo navyše”.

Zdroj: auto.sme.sk

Foto: autobild.de

About the author

You may also like

Ako chrániť podvozok auta pred koróziou

Podvozok auta je najviac vystavený riziku korózie. Kvôli