Do zlého autoservisu sa zákazník nikdy nevráti. Je jedno, akú výraznú má reklamu a aké výhodné ceny ponúka. Ak sa nedokáže o auto postarať rýchlo a kvalitne, prichádza o klienta aj jeho pozitívnu referenciu. Prevádzkovať dobrý autoservis však nie je jednoduché. Aké parametre by mal podľa zákazníkov spĺňať?
- Profesionálni pracovníci
Kvalitného automechanika žiaden stroj nenahradí. Zákazníci si cenia jeho dobrú radu, odporúčanie, nezriedka sa nechajú presvedčiť aj na drahšie služby, ak im zaručí, že ich auto pôjde ako nové. Dôležité je, aby sa tento človek neustále posúval vpred, sledoval súčasné trendy a vývoj techniky a dokázal svoje roky praxe pretaviť do skvelého výsledku.
Základom autodielne je samozrejme kvalitné vybavenie. Okrem veľkej techniky sú to aj rôzne bezpečnostné prvky, ako plastové boxy so zatváracím vekom na úschovu akumulátorov, záchytné vane na sudy s olejom alebo havarijné súpravy v prípade úniku nebezpečných látok. Kvalitné vybavenie zabezpečuje spoločnosť MEVA-SK (www.meva.sk) so širokou ponukou dielenského vybavenia, manipulačnej techniky a sortimentu olejového hospodárstva.
Nikto nenechá auto v dielni, kde vládne chaos a neporiadok. Zabrániť mu môžete napríklad systémom dielenských skríň, vďaka ktorému budú mať vaši mechanici všetko poruke. Vítané sú tiež regále na skladovanie diskov. Zabezpečia prehľadnosť a ochránia pneumatiky pred zdeformovaním.
- Komunikácia
Každému obchodu môže výrazne pomôcť komunikácia. Už iba maličkosť, ako kontaktovanie zákazníka, že jeho auto je hotové a môže si ho prísť vyzdvihnúť, je vnímané ako veľké pozitívum. Klient ocení aj ak dôkladne popíšete problém a jeho riešenie, vysvetlíte, ako predísť jeho opätovnému vzniku a ubezpečíte ho, že mu radi pomôžete aj nabudúce.
Posledný z argumentov, prečo si vybrať práve ten-ktorý autoservis, je záruka na prácu, prípadne rýchla reakcia na opätovne vzniknutý problém. Nič nie je nepríjemnejšie, než keď sa to, čo bolo pred chvíľkou opravované, pokazí o pár dní opäť. Vašou zárukou garantujete, že autám, čo vyšli z vašej dielne, sa to nestane. A ak sa aj stane, rýchlo svoju chybu opravíte.